Impressionen Oktoberfest 2015

Oktoberfest 2015 -Einzug der Wiesn-Wirte

Jadą  piękne konne  zaprzęgi, na czele piękna dziewczyna  na koniu – symbol miasta Monachium. Maszerują zastępy browarów w trakt muzyki, witają okrzykami machają dłońmi kelnerzy, kelnerki  i pozdrawiają tłumy gości . Tradycyjny salut  z moździerzy u stóp posągu  Bawaria  rozpoczął  182 Oktoberfest w Monachium




Oktoberfest 2015-Familientag

Familientag- Dzień Rodziny kto jeszcze nie skorzystał może dzisiaj ( 29.09.2015) do godziny 18:00 skorzystać ze zniżek na karuzele i imbis.
Wszystko co fajne szybko przechodzi, dzisiaj w drugi i zarazem ostatnim w tym roku „dniu dla rodzin w Oktoberfest”. Już od rana pokazało się słoneczko jakby chcąc wynagrodzić te ostatnie dni Oktoberfest, rozpromieniło wszystkim humor. Chociaż było nie za bardzo ciepło, przyciągnęło wiele maluchów, zachwyconych otaczającym ich kolorowym światem.
Kiedy wracałem koło południa zrobiło się cieplej, zaczęły walić coraz większe ilości gości chcąc wykorzystać tą piękna jesienną pogodę.


Oktoberfest 2015-Familientag

Oktoberfest 2015 – Schausteller- Wesołe Miasteczko

W ten piękny słoneczny dzień Oktoberfest, środę, wybrałem się podziwiać świat naszych dziecięcych marzeń i pragnień. Karuzele, gabinety strachu, gabinety sensacji a nawet słynny pchli cyrk który gorąco do odwiedzenia polecam.
Jak zwykle wielkim zainteresowaniem cieszą się najnowsze „maszyny tortur” oferując niezapomniane przeżycia dla żądnych wrażeń i adrenaliny.
W tym krótkim „Kalejdoskopie” znajdziecie malutki przegląd tego co Was oczekuje...
Tak … kolejny Oktoberfest dobiega końca.. ostatni dzień Niedziela 4 Października 2015




I ja tu byłem i dla Was trochę  wrażeń na filmie nakręciłem, piwko piłem aż po brodzie mi kapało i śle  pozdrowienia z Oktoberfest  w Monachium.








Jak się bawić..to się bawić :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Atrakcje dla Dzieci

Ogłoszenia w Internecie , Prasa

Dom Polski