THE VOICE of Poland

Również do Polski zawitał znany w Europie i na świecie program artystyczny wyszukujący nowych talentów i cudowne głosy, już od 3-go września można posłuchać i podziwiać najlepszych wokalistów polskich w programie TVP2.


  

Moim faworytem jest Mariusz Kozak wokalista z grupy Culture House, wspaniały głos i wykonawstwo predysponuje go do czołówki polskiej.
Nowy profil zespołu, który pokazuje się w innym świetle i z innym repertuarem.

 

Artysta. Malarz z duszy i wykształcenia.
Śpiewam i gram z potrzeby serca, i dla małej Zuzi.
Dzięki niej znowu muzykuję i znów mam swoje światełko w życiu :)



Tak pisze o sobie...



Wiele lat temu zanim nauczyłem się pisać, już trzymałem smyczek w dłoni. Po czterech latach skrzypiec zachorowałem i Dyrektor szkoły muzycznej nie zgodził się na mój powrót po szpitalu. Te cztery lata wystarczyły, aby mnie uwrażliwić na muzykę :) Po latach, kiedy już dobiegłem 20-stki muzykowałem z kapitalnymi ludźmi.







Zapraszam wszystkich do obejrzenia, posłuchania i polubienia Mariusza i CULTURE HAUSE! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Atrakcje dla Dzieci

Ogłoszenia w Internecie , Prasa

Dom Polski